Zákaznická podpora:+420 602 494 454

DOPRAVA A PLATBA

Doprava

Zásilkovna

GLS – doručení na adresu: 114 Kč

Balík Vám bude doručen na Vámi uvedenou adresu v objednávce prostřednictvím společnosti GLS. O doručení budete informováni e-mailem a SMS zprávou.

GLS – doručení na výdejní místo: 85 Kč

Balík si můžete vyzvednout na vybraném výdejním místě Zásilkovny. O doručení Vás budeme informovat e-mailem a SMS zprávou.

 

Zásilkovna

Zásilkovna – doručení na adresu: 129 Kč

Balík Vám bude doručen na Vámi uvedenou adresu v objednávce prostřednictvím společnosti Zásilkovna. O doručení budete informováni e-mailem a SMS zprávou.

Zásilkovna – doručení na výdejní místo: 99 Kč

Balík si můžete vyzvednout na vybraném výdejním místě Zásilkovny. O doručení Vás budeme informovat e-mailem a SMS zprávou.

 

Zásilkovna

PPL – doručení na adresu: 129 Kč

Balík Vám bude doručen na Vámi uvedenou adresu v objednávce prostřednictvím společnosti PPL. O doručení budete informováni e-mailem a SMS zprávou.

PPL – doručení na výdejní místo: 99 Kč

Balík si můžete vyzvednout na vybraném výdejním místě Zásilkovny. O doručení Vás budeme informovat e-mailem a SMS zprávou.


Platba

Platby

Platba kartou online – zdarma

Zaplaťte pohodlně online platební kartou, přes Google Pay nebo Apple Pay pomocí zabezpečené platební brány. Po dokončení objednávky pokračujte dle pokynů na obrazovce. Tato platba je rychlá a okamžitě zaúčtována.

Provozovatelem platební brány je Shoptet Pay.

 

Platby

Platba převodem pomocí QR kódu – zdarma

Pohodlná a bezplatná platba bankovním převodem pomocí QR kódu, který se vygeneruje po dokončení objednávky a bude Vám zaslán do mailu.


Podmínky dodání

1. Způsob doručení

Zboží doručujeme prostřednictvím:

  • GLS, Zásilkovny nebo PPL – doručení na výdejní místo nebo na adresu dle vašeho výběru.

2. Cena dopravy

  • Cena se zobrazí při dokončování objednávky a řídí se aktuálním ceníkem uvedeným na našem webu.

3. Dodací oblasti

  • Doručujeme po celé České republice a také na Slovensko.

4. Dodací lhůty

  • Česká republika: Obvykle do 3 pracovních dní od potvrzení objednávky.
  • Slovensko: Obvykle do 5 pracovních dní.

5. Sledování zásilky

  • Po odeslání zásilky obdržíte e-mail s číslem balíku.

6. Poškození během přepravy

  • Pokud dorazí zásilka poškozená, kontaktujte nás ihned na reklamace@petrdubec.cz.
  • Doporučujeme zásilku pečlivě zkontrolovat při převzetí.

7. Nedoručení zásilky

  • Pokud Vám zásilka nedorazí do:
    • 5 pracovních dní v ČR
    • 7 pracovních dní na Slovensku
    kontaktujte nás na info@pdnnutrition.cz nebo volejte 602 494 454.

Děkujeme, že nakupujete u PDN Nutrition! 😊

Vaše spokojenost je pro nás prioritou – neváhejte se na nás obrátit s jakýmikoli dotazy či připomínkami.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz